Eenzaamheid piekt onder twintigers
8 februari 2017 – Eenzaam zijn, dat is toch iets waar vooral bejaarden mee te kampen hebben? Niet helemaal. Veel mensen hebben er last van, maar uit onderzoekt blijkt dat eenzaamheid piekt bij late twintigers. De Belgische krant De Morgen maakte een uitgebreid profiel over eenzaamheid onder jongvolwassenen. Lonely twenties Vaak denken we dat eenzaamheid vooral bij ouderen…