Eerste GGZ-instelling met online clientenpanel

Facebooktwitterlinkedinmail

4 juli 2017 – GGz Centraal heeft als eerste ggz-instelling de beschikking over een online-cliëntenpanel. Het lanceren van een online cliëntenpanel is een initiatief van de centrale cliëntenraad en de raad van bestuur van GGz Centraal.

Het Cliëntenpanel voorziet in de behoefte om de stem van de cliënt in de hele organisatie te laten weerklinken. In het cliëntenpanel worden bijvoorbeeld (nieuwe) initiatieven binnen GGz Centraal getoetst. Met hun deelname helpen de leden van het cliëntenpanel de kwaliteit van zorg binnen GGz Centraal te verbeteren. Ook wordt het cliëntenpanel ingezet om kwaliteitstoetsing vanuit cliëntperspectief verder vorm te geven. Cliënten van GGz Centraal kunnen zich voor dit panel aanmelden via de website van GGz Centraal.

Achtergrond

Door het verder ambulantiseren en de rol van de specialistische GGZ, wordt het steeds lastiger voor de cliëntenraad om de cliënt te ontmoeten, raadplegen of te betrekken bij ontwikkelingen binnen GGz Centraal. De inzet van een online cliëntenpanel is hiervoor een innovatieve oplossing en voor zover wij weten het eerste online panel in de GGZ.

Informatie en aanmelden

Meer informatie hierover kunt u terugvinden op:www.ggzcentraal.nl/resultatenvertellen.
Wilt u deelnemen aan dit cliëntenpanel? Meld u dan nu aan door te klikken op deze link.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arjan de Valk, telefoon 06-30410937, a.devalk@ggzcentraal.nl, of met de centrale cliëntenraad:centrale.clientenraad@ggzcentraal.nl

Bron: ggzcentraal.nl

Dit bericht is 2751 keer gelezen.

Facebooktwitterlinkedinmail